niedziela, 30 listopada 2014

Dwa torty

Nadszedł czas na nadrabianie wpisów... kilka miesięcy temu moje dzieci miały 5 i 7 urodziny.
Oczywiście najfajniejsza część przygotowań to jak dla mnie dekoracja tortów :)
Zamieszczam zdjęcia - może komuś potrzebny pomysł na tort z kotkiem i tort z pingwinem...


Tort to ciasto 3-bit. Tło - starta czekolada. Koty - z pianki marshmallows, nogi z paluszków. Pyszczki malowałam barwnikami spożywczymi.


Z pingwinami to było tak, że chciałam pójść na łatwiznę i zamówiłam gotowe cukrowe na allegro. Przesyłka nie dotarła i musiałam poratować się rafaello i czekoladową polewą... Dzioby i nóżki są ze skórki pomarańczowej. Woda z niebieskiej galaretki, a kry z białej czekolady. Ten brzeg średnio wyszedł, to lepiej wymyślić na niego jakiś inny patent.

2 komentarze:

Gosia pisze...

Świetne są, pingwiny rewelacja! I brzeg mi się podoba

entomka pisze...

Pomysłowo!

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.