czwartek, 19 grudnia 2013

Szychy z szyszek na choinkę

Dzień dobry wszystkim po kilku miesiącach nieobecności...

Dziękuję tym, którzy nadal tu zaglądają oraz tym, którzy przysyłają miłe maile i dodają przemiłe komentarze.
Mam kilka wpisów do uzupełnienia, ale zanim tego dokonam przedstawię Wam coś, co może zainspiruje Was w tym przedświątecznym czasie...
Zabawki na choinkę z szyszek.
Pomysł nie jest mój - podpatrzyłam u koleżanki z Łodzi (Małgorzata! pozdrawiam!)


Główki są z kulek od dezodorantu przyklejone klejem na ciepło.
Korpusiki z szyszki - wiadomo.
Ubranka z filcu.
Biżuteria z cekinów.

Polecam! spędźmy trochę czasu z dziećmi w tym zabieganiu ;)


8 komentarzy:

Buba Bajdocja pisze...

Śliczne! :-)

Książkozaur pisze...

Przepiękne! Za rok zrobimy, w tym roku moje dziecko jeszcze za małe na takie skomplikowane ozdoby :)

Gosia pisze...

Witamy :)

Maniamamowania pisze...

Piękne prace :) My też robimy ozdoby świąteczne. Jutro na moim blogu będzie wpis o naszych papierowych ozdobach.

entomka pisze...

Cudne i jakie pomysłowe :)

Jo pisze...

ależ to radość tak powrócić
zapomniałam już jakie fajne jest blogowanie :)

aeljot pisze...

Śliczne ozdoby :)
To wracaj teraz częściej i szybciej.

ToysBox.pl pisze...

Świetny pomysł! Gratuluję i powodzenia :)

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.