poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Zabawka na podróż

Zbliża się dłuuuuuuugi weekend, więc pewnie wiele dzieci szykuje się na wyprawę.
Mam dla Was nową samochodową zabaweczkę, którą możecie w miarę szybko sprawić Waszym pociechom :)


Gra co do zasad jest mocno inspirowana grą Granny "Safari"
więc jeśli nie macie czasu lub ochoty, żeby robić ją w domu, a za to macie pieniądze, to nic straconego ;)
Możecie też zrobić zabawkę, wypróbować, czy odpowiada Waszemu dziecku i jeśli tak - zakupić podobną z oferty Granny, bo mają kilka opartych na tej samej zasadzie. 

W naszej wersji nie ma Safari, a jajeczka, zajączki, baranki i kurczaki - pasował mi ten motyw do metalowego pudełka po wielkanocnych czekoladkach :)

Załączone kartki należy wydrukować (najlepiej na papierze samoprzylepnym) i pokolorować, można też zalaminować folią. Planszę przykleiłam do dna pudełka. Karty zadań 1-14 skleiłam ze sobą, tak by karta była dwustronna i zafoliowałam. 4 zielone kształty podkleiłam folią magnetyczną.

Zabawa polega na tym, że trzeba tak ułożyć te zielone kształty, by na planszy były tylko zadane elementy np. w zadaniu nr1 - 5 zajączków, w zadaniu nr 6 - po jednym elemencie z każdego rodzaju itd.

Miłej zabawy!

Proszę nie kopiować w celu dalszego udostępniania ani w celach komercyjnych!

plansza:
zestawy zadań:

4 komentarze:

Aneczka pisze...

Świetny pomysł :)

Dobre Czasy pisze...

Witam Ciebie bardzo serdecznie.Ale tutaj pięknie,kolorowo i wiosennie.Jeśli pozwolisz zostanę na dłużej,bo warto.W wolnej chwili zapraszam w odwiedzinki do Dobrych Czasów.Pozdrawiam.J.

kamyk_jot pisze...

Witam! Rrafiłam na Twój blog niedawno, ale bardzo mi się spodobał. Już dodałam do ulubionych. Zapraszam do obejrzenia moich ninja z włóczki ;)
http://www.zabawyizabawki.blogspot.com/
pozdrowienia dla Twoich dzieciaków

Buba Bajdocja pisze...

Halo, gdzie się podziewacie?

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.