czwartek, 21 marca 2013

Znaki drogowe

Znaki drogowe, to niezbędny element zabawy samochodzikami...
Nasze wykonaliśmy metodą chałupniczą ;)
Znaki wycięte z zeszytu, patyczki do uszu, nakrętki z butelek po mleku i klej w pistolecie - to wszystko co jest potrzebne...


W nakrętce robiłam dziurkę rozgrzanym nad gazem małym śrubokrętem.
Następnie obcinałam jeden wacik z patyczka i wciskałam patyczek w dziurkę.
Drugi wacik skutecznie blokuje i stabilizuje patyczek, dzięki czemu nie wypada i trzyma się prosto.
Do drugiego końca przykleiłam wycięte znaki.


2 komentarze:

Małgosia pisze...

my ostatnio też na etapie znaków drogowych :) Wycinamy, kolorujemy, malujemy... znalazłam ostatnio w sklepie fajne memory ze znakami :) pozdrawiam!!

Anonimowy pisze...

Dzięki za pomysł! Moi chłopcy będą zachwyceni!

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.