czwartek, 24 stycznia 2013

Układanka Facemaker

Spodobały mi się klocki Facemaker, firmy MillerGoodman, koniecznie zajrzyjcie też na ich blog i do sklepu!
Niestety klocki te są dość kosztowne, więc postanowiłam zrobić dzieciom podobną zabawkę domowym sposobem :) Nie jest taka cudowna, drewniana, jak ta oryginalna, ale bawić się nią da ;)
Zabawa polega na układaniu z tych kwadracików twarzy (albo czego tam chcecie)
Nasze dzieci robią to w blaszanym pudełku (np. po kredkach), ale można też przenieść się z zabawą na drzwi lodówki :)



Wy też możecie zrobić coś takiego!!! Na ferie jak znalazł :) Nawet w podróż można zabrać. Poniższe szablony należy wydrukować (wszystkie w tej samej skali), najlepiej na papierze samoprzylepnym.
Zalaminować folią, przykleić na folię magnetyczną i wyciąć kwadraciki.
 Gotowe wzory twarzy można znaleźć np tu: klocki-facemaker.

Przypominam, że nie zgadzam się na umieszczanie moich szablonów na chomikach itp. nie wolno ich też sprzedawać! można je sobie ściągnąć i użyć dla swoich dzieci lub dzieci znajomych oraz polecać podając link do mojego bloga. Życzę miłej zabawy :)



7 komentarzy:

Ania pisze...

Bardzo fajne wzory, czy mogłabyś dać namiary skąd kupujesz folię magnetyczną ?
pozdrawiam Ania&L

amalthea pisze...

Super pomysł, nie znałam tych klocków ;) Teraz chętnie wykorzystam szablon (te wcześniejsze z chińczykiem tangram już są w użyciu ;)). Bardzo dziękuję za pomysł! Mam jeszcze pytanie - jakich wymiarów macie to pudełko po kredkach?

do Ania- folię dostaniesz na allegro na metry, wpisz folia magnetyczna i Ci wyszuka.

pozdrawiam

Ania pisze...

Dziękuję, znalazłam :)

ach! pisze...

Genialny pomysł! Też podobały mi się te klocki, ale cena była zdecydowanie zaporowa! Teraz możemy je same zrobić w domu ;) ach!

Agnieszka z kreatywnika pisze...

Rewelacyjny pomysł! Niech no tylko trochę smyki podrosną, na pewno wykorzystam. Apropos chomików i innych takich... szukałam ostatnio tekstu piosenki przedszkolnej, gdyż jednak ze zwrotek wyleciała mi z pamięci - jakież było moje zdziwienie, kiedy tego właśnie dnia owszem, znalazłam tekst piosenki, ale umieszczony w moich publikacjach albo kompletnie pozbawionych podpisu autora, albo wręcz przywłaszczonych sobie przez kogoś jako swoich... Tymczasem zapraszam Was po odbiór wyróżnienia dla Was http://kreatywnik.bloog.pl/id,333079559,title,Versatile-bloger-award,index.html

Sylwka35 pisze...

Dziękuję za wzorki - Facemaker i inne. Mam już wydrukowane i Ścieżki również - jutro foliowanie i hajda, do zabawy :-) Z poczynań dam znać na moim blogu, podając linkę do źródła i oczywiście bez kopiowania wzorów :-)
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Witam, mam pytanie: jakiego laminatora używasz?Czy jeśli chcesz wyciąć poszczególne elementy z już zalaminowanej strony to one się trzymają po wycięciu?(chodzi mi o to,że myślałam,że laminatory tylko po bokach scalają kartki. Bardzo podobają mi się Wasze gry podróżne i chce zacząć robić takie córeczce,ale nie wiem jaki laminator kupić,Z góry dziękuję za odpowiedź,pozdrawiam
Zuzanna

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.