niedziela, 22 lipca 2012

Candy! "Polska z dzieckiem" do wygrania!

Przed nami kolejna zabawa, a w niej do wylosowania druga z trzech książek pt. "Polska z dzieckiem" ufundowana przez  ŠKODA  Polska.


Książka wygląda tak:


a tu możecie zobaczyć  jej fragment.


Tym razem zrobimy to w formie Candy,  zasady takie jak zwykle:
- proszę o zgłoszenie w komentarzach chęci udziału w Candy
- informację o Candy należy umieścić u siebie na blogu lub Facebooku poprzez wklejenie linka i banerka:


Na komentarze czekam do 6 sierpnia.
W poprzednim losowaniu wzięło udział tylko 9 osób, więc szanse wygrania były na prawdę duże... ciekawe jak będzie tym razem :)

10 komentarzy:

Małgosia pisze...

jestem chętna!! :)

Marta mama Nikusia pisze...

Oooo to ja bardzo bym chciała :) Oczywiście zgłaszam się, a banerek lece wkleić tutaj: http://nikusiowo1.blogspot.com/

Mata pisze...

Piszę się i ja, bo książka jest ciekawa, a mi brak ostatnio pomysłów na krótkie wypady z dziećmi. Banerek zaraz powędruje na mojego bloga :)

mordoklejka838 pisze...

Ja też się piszę na te cukierasy :)

Pauli pisze...

I my się zgłaszamy:)

anetanatalia pisze...

Jako że jesteśmy zawsze otwarci na pozytywne inspiracje - dołączamy :)

Hordubal pisze...

Ja też,ja też :)Chcę zawalczyć :)

panikotka pisze...

I mnie się bardzo książka podoba, chociaż Franek dopiero w brzuszku:):)Ale na przyszłość idealna:)

coscik pisze...

Ja też, ja też ;)

Magda Ch.-N. pisze...

Ja też się zgłaszam i udostępniam post z facebooka na swoim profilu :)

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.