piątek, 29 czerwca 2012

Wachlarzyki

Upał dziś taki, że zrobiliśmy sobie wachlarze :)
no... "wachlarzyki" raczej

Potrzebne są:
- kartka z bloku A4 (może być blok techniczny ale nie musi) - przecinamy ją wzdłuż na 3 równe części, czyli po około 7cm szerokości
- szpatułki
- flamastry/kredki/farby do ozdabiania
- klej - ja użyłam takiego w pistolecie, ponieważ jestem na fali fascynacji tym klejem ;)

1) najpierw składamy pas papieru w harmonijkę
2) dekorujemy, można też powycinać otworki i zrobić wachlarz ażurowy
3) sklejamy, wachlarz nasz niestety się nie składa, ale wachluje za to dobrze ;)



Później Ala przyozdobiła jeszcze swój wachlarz naklejaną mozaiką - fajnie to wyszło, ale nie zrobiłam zdjęć.

5 komentarzy:

Aneczka pisze...

Bardzo fajny pomysł. Ja bym jeszcze kombinowała z takim złączeniem patyczków, żeby były ruchome :) Być może ściągnę ten pomysł od Ciebie, bo u nas straszny upał dzisiaj.
Zapraszam Cię do zabawy, Zajrzyj na mojego bloga.

Olga pisze...

dziś taka duchota, że przydałby się taki wachlarz jako dodatek do mroźnego arbuza :) świetne!

asiami pisze...

Wachlarzyki piękne i jakie praktyczne. Zabierzemy pomysł nad morze.
U nas od wczoraj pada i wielka burza krąży wokoło.

Sabik pisze...

Suuuper pomysł!!!!!Dzieki!!

Mingyan Lu pisze...

The Popsicle Stick Fans are so adorable. Featured you on Homemade Popsicle Stick Crafts.

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.