sobota, 14 kwietnia 2012

Tell Me About Yourself Award.

Bardzo dziękuję:

Mamie Domowej
Autorce Matinati (druczki do nauczki są genialne!!!)
Ani z Raaany Julek
Bajdocji

oraz koleżance po fachu z Wbrew Wszelkim Normom

za za nominację w blogowej zabawie: "Tell Me About Yourself Award. Your Blog Is Great."
Czuję się zaszczycona i bardzo mi miło. Trochę też mam wyrzuty sumienia, bo bardzo mało tu ostatnio wpisów a tak dużo wyróżnień...



Zasady są następujące:
- umieścić link do bloga osoby nominującej, 
- wkleić logo zabawy,
- napisać o sobie w 7 zdaniach,
- nominować 10 osób-blogów.

7 zdań o mnie: 
Nie mam telewizora, ale bez Internetu chyba bym długo nie wytrzymała. 
Zauważyłam, że wiele blogujących mam jest architektami, ja też :)
Nie noszę butów na obcasach - nie muszę :) . 
Spódnice i sukienki zakładam tylko na bardzo specjalne okazje. 
Lubię długie kolczyki. 
Lubię malować oczy. 
Nigdy nie maluję ust.

Moje nominacje 
tym razem będą to moje ulubione blogi zagraniczne:

brichopas  - cudowny blog o zabawkach - na prawdę go uwielbiam!
made by joel- na pewno znacie, ale nie mogę o nim nie wpomnieć!
lilla-a-design - za piękno w prostocie
el hada de papel - codziennie coś nowego
pintalaluna - kolorowe hiszpańskie podejście do zabaw :)
leon pas sur les murs - francuski smak
filth wizardry - bo każda dziewczynka ma w sobie coś z wróżki
kinderpendent -  inspirująco
comparte tus ecoideas - ekologicznie
manuals canigo - niezwykłe przedszkole

3 komentarze:

Agakakaka pisze...

Aaaa ja też Cię wyróżniła, ale zapomniałam napisać ;)

Buba pisze...

:-)

Olga pisze...

w takich zabawach czy wyróżnieniach najbardziej lubię, że ktoś dzieli się linkami :) i inspiruje :) normalnie nie mam czasu przeglądać czyichś ulubionych stron, ale te wyróżnione obejrzę, dzięki :)

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.