poniedziałek, 19 marca 2012

Celofanowe witraże

Zabawne, że w różnych częściach świata można w tym samym czasie wpaść na ten sam pomysł...
Jakiś czas temu dostałam coś zawinięte w ozdobiony motylkowym wzorem celofan. Szkoda mi było go wyrzucać i postanowiłam poeksperymentować, tzn. sprawdzić, czy da się takiego motylka przyczepić do szyby nie używając kleju...
Spróbowałam z samą wodą - zamoczyłam wyciętego motylka w wodzie, przyłożyłam do szyby i... udało się!
Po jakimś czasie odczepił się tylko motylek, który jeszcze przed naklejeniem go na szybę był lekko pognieciony.

(kliknij, by powiększyć zdjęcie)

- "Jakże było by wspaniale mieć kolorowy celofan i stworzyć w pokoju dzieci wiosenny witraż" - pomyślałam

Jak widać nie tylko ja. Zajrzyjcie tu i TU.
W tym wypadku dzieci użyły wody zmieszanej z płynem do mycia naczyń.
Podoba mi się bardzo - można mieszać kolory i bawić się do woli, bez obaw o zafarbowanie framug. A i zmywa się to baaardzo szybko i bezboleśnie.
:)

Brak komentarzy:

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.