sobota, 25 lutego 2012

Przebrania na bal karnawałowy

Luty był pracowitym miesiącem i urosła mi tu góra zaległości... 
Bardzo chciałam zdążyć z tym wpisem jeszcze w karnawale, ale się nie udało :(

Na bal naszej przedszkolaczki wybraliśmy się całą rodziną, Tatuś był Dniem, Mamusia - Nocą, Antoś - kotkiem, a Ala - kwiatuszkową wróżką :)

Dzięki pobliskiemu lumpeksowi zadanie ze strojami dzieci miałam ułatwione. Dla mnie pozostały same przyjemności, czyli atrybuty ozdabiające głowę :)

Dla Ali zrobiłam z filcu kwietny wianek. Skorzystałam z podpowiedzi Asi z Kolorowego Dzieciństwa (zajrzyjcie tam koniecznie, bo to morze pięknych pomysłów!). Niech żyją Blogi Mam!!!

Na szeroką gumkę naszyłam filcowe kwiatki. Każdy kwiatek składa się z: kwiatka większego i ciemniejszego, kwiatka mniejszego i jaśniejszego, cekina i perełki. Robiło się to szybko i łatwo i miło :)

Przebranie Wróżki Kwiatuszki

Na podobnej zasadzie powstały kocie uszy. 
Czarna gumka, dwa większe czarne trójkąty, dwa mniejsze szare trójkąty i voila!

Przebranie kotka

 Bal poprzedziły też inne przygotowania, między innymi nawlekanie naszyjnika dla Wróżki:


Antoś również nawlekał... namozolił się przy tym biedaczek, ale małe paluszki gimnastykowały się dzielnie :)

2 komentarze:

asia pisze...

Bardzo się cieszę, że wianuszek się udał i wygląda fantastycznie! Piękne pastelowe kolorki!
I rozumiem doskonale brak czasu.. Ja przez brak czasu zaniedbuję nie tylko swojego bloga, ale również zaniedbuję komentowanie innych blogów. Ale czytam regularnie!
A do Waszego to już zawsze będę mieć sentyment, bo to dzięki Wam zdecydowałam się na założenie bloga... :)
Pozdrawiam!!

Olga pisze...

a jak kotek się pięknie w łuk wygiął! :)))

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.