czwartek, 2 lutego 2012

Projekt - kuchnia dla dzieci

Raz na jakiś czas odwiedzamy zaprzyjaźnioną kawiarenkę dla mam i dzieci. Jest tam zabawkowa kuchnia i Antek bardzo lubi się nią bawić. Pomyślałam więc, że zrobię dzieciom coś takiego w domu, z pudełek. 

Oto efekt końcowy:


Dwa pudełka. Okleina: kolorowy papier we wzorki + folia samoprzylepna. Uchwyty do "piekarnika" - aluminiowe uchwyty do szafek. Pokrętła - drewniane kółka + śrubki + metalowe podkładki. Półka - z balsy (drewno modelarskie) przytwierdzona szpilkami i klejem. W "piekarniku" - wypieki z masy solnej, ale o nich -  w następnym odcinku.

Polecam!

11 komentarzy:

Olga pisze...

świetny pomysł i wykonanie!:)

Niania Dzidzia pisze...

Sama przyjemność gotować w takiej kuchni. Fantastyczna, pomysł wykorzystam w mojej pracy Niani.Pozdrawiam.

Ania pisze...

Piękna kuchnia - wygląda znacznie lepiej niż te do kupienia w sklepach - a wypieki wyglądają smakowicie - Gratuluję super pomysłów - będę zaglądać częściej :DDD

wkropka von BILDschön pisze...

nie ma to jak balsa ;) kuchenka super, unikat... i jak tu sobie wyobrazic, ze to "tylko" dwa pudelka...

pozdrawiam
wkropka

szajajaba pisze...

Świetna robota. Ja od miesiąca pudło mam, i jeszcze nie zrobiłam... Wstyd.

Sprytna Mama pisze...

Świetny pomysł i wykonanie:)
pozdrawiam

Ania pisze...

Zainspirowałaś mnie kochana do kuchennych rewolucji - zrobiliśmy z mężem kuchnię na drugie urodziny Rany Julka, zapraszam do obejrzenia :D
podlinkowałam oczywiście twój post, bo kuchnia jest rewelacyjna!!!

http://raaanyjulek.blogspot.com/2012/02/mini-kuchenne-rewolucje.html

Izabela Wojtczuk pisze...

Juz jakis czas temu widziałam Twoje cudo, ale nie mogłam się zebrać do zrobienia kuchni dla synka który jest maniakiem kulinarnym.Teraz wreszcie mam pudła i jeszcze w tym tygodniu idę po zakupy po jakąś okleinę i inne gadżety do zrobienia kuchni.

Izabela Wojtczuk pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Izabela Wojtczuk pisze...

Kuchnia powstała juz pod koniec listopada, ale długo zajęło mi założenie bloga
moja kuchnia

kuchnia dla dzieci pisze...

Śliczna kuchnia dla dzieci! Widać jak się podoba maluchowi :)

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.