środa, 14 grudnia 2011

Wywołujemy śnieg (butelki PET - second life)

Po wrześniowym tworzeniu ekokwiatków z den butelek PET, stało się jasne, że nie można ich (tych den) tak po prostu wyrzucać ;)
U nas jedyne takie butelki to te od mleka, więc zbierałam te dna, zbierałam, bo w głowie był już pomysł - pomysł na śnieg :)

Uzbierałam ponad 40 takich kółek (zdj.1), z których następnie wycięłam gwiazdki (zdj.2).
Część z nich trafiła w ręce Ali, która wylepiła je na biało w śnieżynki i na kolorowo w kolorowe gwiazdki, które zawiesimy na choince.


Drugą część przejęłam ja, i farbą akrylową namalowałam śnieżynki. Dziurki robiłam rozgrzaną nad palnikiem kuchennym igłą (igłę trzymałam kombinerkami) - wchodzi jak w masło! 
Do tego gałąź, żyłka i powstał taki oto mobil:



Przypominam o trwającym 
tylko do 17 grudnia
oraz o 
proszę pamiętać

 :)

4 komentarze:

wkropka von BILDschön pisze...

ale fajne mobile!!!

co ty o tej porze buszujesz po necie ;)? hihi
u mnie wszyscy spia to ja tez mam czas wreszcie ;)

pozdrawiam
wkropka

H.anna pisze...

Fantastyczny pomysł! Na pewno odgapimy! :)
Ania mama Lusi
www.urodze-zycie.blog.pl

Magda pisze...

Pomysł genialny i efektowny!

coscik pisze...

genialny pomysł ;)

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.