środa, 7 grudnia 2011

Wesołe ciasteczka :)

Te ciasteczka upiekliśmy razem z Antosiem, żeby osłodzić sobie dodatkowo Mikołajki oraz poprzedzający je deszczowy dzień. Korzystałam z przepisu ze strony Moje Wypieki, ale przyozdobiłam po swojemu: migdałami, kolorowymi kuleczkami czekoladowymi i lukrowymi pisakami.

Przy wyrabianiu ciasta skorzystałam z pomocy Pomocnika Antosia :) Był bardzo dzielny i pełen zapału :)


Te przyozdobione ciasteczka były niespodzianką w Mikołajkowy poranek i dzieci były nimi zachwycone. Musiałam parę razy powtarzać im, że to do jedzenia ;)


A dziś na klatce schodowej rozchodził się apetyczny zapach pierniczków...  mmmm...

Przypominam o trwającym do 17 grudnia


2 komentarze:

asiami pisze...

My też się szykujemy na te reniferki.
Smaczności!
Wasze ciasteczka bardzo wesołe i pewnie smaczne.

historia jednej kobiety pisze...

Fantastyczne! Z pewnością następne nasze ciasteczka podobnie udekorujemy :)

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.