niedziela, 11 grudnia 2011

Kartki świąteczne z materiałowym aniołkiem

Za każdym razem, gdy patrzę na genialne ilustracje Ewy Kozyry-Pawlak, takie na przykład jak ta:


... to sobie myślę, że pani Ewa ma bardzo przyjemną pracę :) i że z pewnością daje jej ona (ta praca) dużo satysfakcji. 

A co by było gdybyśmy i my zabawiły się w takie materiałowe ilustratorki???

Pora przedświąteczna, więc i przedświąteczna będzie tematyka i funkcja... oto nasze dwie pocztowe kartki i proces ich powstawania:


Sukienkę i skrzydełka dla aniołka pionowego wykonała Ala :)

A robiłyśmy to tak:

  1. Wycięłam z kartonika kształty sukienek i skrzydeł
  2. Koronkami je przyozdobiłyśmy i obcięłam to co wystawało
  3. Nakleiłyśmy gwiazdki i perełki
  4. Taśmą dwustronną przykleiłam filcowe tło do kartki z bloku technicznego. Na to skrzydła i sukienki - też taśmą klejącą.
  5. Do tego klejem CR przykleiłam papierowe głowy (cienkopisem zaznaczyłam rysy twarzy) oraz filcowe włosy i aureole.
Niewątpliwie zainspirowała mnie też  Lilla_a



Zapraszam też do trwającego do 17 grudnia
:)

1 komentarz:

Marta pisze...

Ale macie super zdolności!

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.