środa, 30 listopada 2011

Magazyn Zdolności

Drogie Mamy i Tatusiowie, którzy tu zaglądacie, mam dla Was interesującą wiadomość, że jest już dostępny pierwsze wydanie "Zdolności" - magazynu ambitnych rodziców.

Polecam go serdecznie Waszej uwadze nie tylko dlatego, że jest w nim artykuł o moim blogu :), ani też nie dlatego, że współredaguje go moja dobra znajoma :)...

Polecam, bo sama otworzyłam go i... wsiąkłam!

Artykuły poruszają ciekawe tematy i dobrze się je czyta.
Ten magazyn bogaty jest w TREŚĆ!

Magazyn możecie pobrać bezpłatnie (!)
po podaniu swojego adresu e-mail na stronie: www.zdolnosci.pl



A w numerze:

• Cztery strony świata:
różne punkty widzenia, opinie teoretyków i praktyków, odpowiedzi na pytania dotyczące tematu numeru.
• Felieton Taty:
· Zdolne do (prawie) wszystkiego - dr hab. Maciej Karwowski, Prof. nadzw. APS
• Przez dziurkę od klucza:
· Uwaga! Rymowanki - Witold Szwajkowski
· Twórcze Bazgroły, rentgen dziecięcej wyobraźni - Dorota Dziedziwicz
· Mamo, Tato co z tą dramą? - Aleksandra Gajda
· Uniwersytet dzieci, na tropie nauki - Monika Małecka
• Skaner:
W dziale skaner publikujemy fragmenty i recenzje inspirujących książek, które powinny znaleźć się na półce każdego ambitnego rodzica.
· Zdolne dziecko - pierwsza pomoc
· Ciekawość świata - o pamięci i twórczości małego dziecka
· Twórcze Bazgroły - przygody Ważki Grażki
• BLOG.IN:
przedstawiamy blogi bawimy-sie.blogspot.com i grazkawatazka.blogspot.com
• Dzieje się:
Dzieje się to dział, w którym publikujemy relacje z interesujących spotkań organizowanych dla dzieci i ich rodziców.
· Twórcze dzieciaki nie nudzą się!
• Klub Twórczego Rodzica:
Interaktywna przestrzeń naszej współpracy z ambitnymi rodzicami, pole wymiany ciekawych pomysłów i inspiracji, dotyczących wspierania rozwoju zdolności.
· Zainspirowani malarstwem, zabawy ze sztuką - Dorota Olędzka
· Zamek z widokiem na Moneta i Van Gogha, nasze eco-zabawki - Anna Pustuł
• Rysunkowy słownik rodzica: 
odpowiadamy na pytanie: co to jest kreatywność?
i konkurs.

9 komentarzy:

asiami pisze...

Dzięki za informację!
Gratuluję!!!

Urwiskowo pisze...

SUPER!!! już się zapisałam :D

wkropka von BILDschön pisze...

dzieki za info!

pozdrawiam

aeljot pisze...

Gratulacje :)
Dziękuję za link :)

Sabik pisze...

Kiedyś byłam na Twoim blogu...później chyba o nim zapomniałam i dziś odkryłam na nowo!!!! Jest cudowny!!!Dzięki za tak wiele inspiracji...uwielbiam eko zabawy z moimi pociechami...a u CIebie tak wiele pomysłów..choć to często dzieci są autorami coraz to nowych wymyślanek i zabaw...:-) dzięki i pozdrawiam-dzięki za link..

magda(c) pisze...

Dzięki, ja też już mam. Super magazyn i z niecierpliwością czekam na kolejny numer!

E L A s t y c z n a pisze...

A dzisiaj chyba jakiś błąd na stronę zdolnosci.pl się wkradł...
Spróbuję jutro.

Jo pisze...

tak, tak, niestety - piszą na FB, że z tym walczą...

zabawy pisze...

super pomysły.

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.