sobota, 8 października 2011

Naklejki naklejać, ale gdzie?

Podejrzewam, że Wasze dzieci podobnie jak moje bardzo lubią naklejki i najchętniej przyklejałyby je wszędzie.

Jak to ogarnąć? Chciałam się z Wami podzielić praktycznym sposobem, który u nas się już sprawdził.

Po pierwsze,  aby uniknąć tego, że naklejki nalepiane są wszędzie gdzie popadnie, wyznaczyłam dzieciom po jednym szczycie szafki, gdzie każdy może wyżyć się twórczo w tym zakresie.

Naklejki jednak często są zdrapywane w celu przeklejenia w inne miejsce kompozycji, często zostawiają pozrywane papierowe i klejowe ślady... trudno je potem usunąć. Dlatego jako tło podkleiłam prostokąt z folii samoprzylepnej. Na szafkach powstały kolorowe obrazki:

Ostatnio mieliśmy małe przemeblowanie, w wyniku którego Ali szafka wylądowała w zupełnie innym miejscu i naklejki stały się niedostępne. Dzięki tłu z folii dało się je jednak wszystkie odzyskać i nakleić w inne miejsce :) Foliowy prostokąt odkleił się bardzo łatwo i zostawił śladów  :) trochę się tylko ponaciągał, więc po prostu wycięłam z niego te naklejki, których odkleić się nie dało i nalepiłam w nowe miejsce. 

7 komentarzy:

Ania pisze...

My naklejamy na wewnętrzną stronę drzwi w szafie, a pomysł z folią rewelacyjny!

Jo pisze...

ooo! wewnętrzna strona drzwi - też dobry pomysł!

anula_un pisze...

bardzo trafiony pomysł!
Napewno wykorzystamy jak nastanie naklejkowe natarcie:)

Pozdrawiam
Ania
www.pudremposypane.blogspot.com

Dzieciologia pisze...

Dobry pomysł:) Ja jako dziecko BARDZO długo bolałam nad tym, że mama nie pozwalała mi niczego naklejać (a wszyscy mogli!), nie rozumiałam tego "nie, bo nie". Potem, po długich namowach wujka (którego dzieci rzecz mogły naklejać) otrzymałam miejsce na drzwiach i już byłam szczęśliwa :)

Gosia pisze...

Tomek ma specjalny zeszyt gdzie nakleja co chce! Jego skarb! zabiera go czasem ze sobą i pokazuje innym

kittie pisze...

bardzo dobry pomysł...skorzystamy z niego, jak tylko do nas dojdzie mania naklejkowa :)

Buba Bajdocja pisze...

Przesyłam swój pomysł na naklejki:
http://bajdocja.blogspot.com/2014/08/co-robic-z-naklejkami-naklejkowa.html

Z pozdrowieniami :-)

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.