niedziela, 25 września 2011

Domek dla lalek w starej walizce

Ten pomysł przyszedł do mnie zupełnie sam i od niechcenia. Miałam walizeczkę po starych sztućcach, z którą nie za bardzo wiedziałam co zrobić. Tymczasem Ala dostała swoją pierwszą małą laleczkę, która aż prosiła się o to, by wybudować jej jakieś mieszkanko...
Domek w walizce ma tę niewątpliwą zaletę, że nie zajmuje dużo miejsca, jest przenośny i nic się nie gubi :)


Dno walizki wyłożyłam czerwonym filcem. Wycięłam też z filcu dywaniki i pościel. Kilka mebelków już mieliśmy, resztę będziemy dorabiać. Planuję też rozwinąć pomysł o ogród - na zielonej części walizki :) Ala zachwycona :)

5 komentarzy:

magda(c) pisze...

wcale się nie dziwię Ali - ja też byłabym zachwycona takim domkiem. Cudny jest!!!

asiami pisze...

Podoba mi się taki mobilny domek...
Kilka lat temu wyrzuciłam ,bez mrugniecia okiem ,taką walizkę ;-(

Xhonane Olivas pisze...

wonderful idea!! I love it!!

miejskiewiejskie pisze...

kiedy byłam mała sama miałam taki domek. w skrzynce, w której moja mama wcześniej trzymała jakies bibeloty czy zdjęcia. mebelki -hmmm raczej dostosowane, wata, klocki, pudełka po zapałkach...:] kochałam ten domek!!!

asia pisze...

Świetny domeczek :) czekamy na Wasze dodatki do domku! My już mamy parę pomysłów, tzn ja mam, ale na razie coś moje panny przestały się lalkami interesować :(
Pozdrawiamy!

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.