środa, 3 sierpnia 2011

Pamiątki z podróży

W tym roku nasze wakacje to była długa podróż, to znaczy nie jechaliśmy do jednego konkretnego miejsca, a raczej przemieszczaliśmy się z miejsca na miejsce, dużo czasu spędzając w drodze, ale i odwiedzając dużo ciekawych miejsc i przeżywając sporo przygód. Wiadomo, że w takich okolicznościach można zgromadzić sporo pamiątek...
W związku z tym przed podróżą przygotowałam dla Ali teczkę-pudełko na pamiątki właśnie. Mogła tam gromadzić ciekawe obrazki, ulotki, foldery, fragmenty map, kolorowanki i łamigłówki, które zajmowały jej czas...
 
W teczce znalazł się też mały album, który Ala mogła sama wypełnić mniejszymi "skarbami". Zaskakujące, co dla dziecka może być tak ważne, że chce to zatrzymać. Sami zobaczcie, co tam włożyła: bilety wstępu, pocztówkę, zasuszone kwiatki, ulotkę i łyżeczkę (!) z McDonalda... jest tam też mapa krasnali :) widziałam, że spodobał jej się ten pomysł i była z tego albumu bardzo dumna :)

7 komentarzy:

Ania pisze...

Fantastyczny pomysł!!! Na pewno z niego skorzystamy :)

Ewa pisze...

Marzyłam o czymś takim dla siebie :)

making baking and creating pisze...

Witam, zaleciałam "przy okazji" i dodałam do ulubionych. Wspaniałe pomysły. Podziwiam i zazdroszczę ;) kreatywności.Pozdrawiam.

Ania pisze...

My też musimy o czymś takim pomysleć, jestem bardzo sentymentalna i lubię sobie powspominać, pozdrawiamy!

Jo pisze...

Witaj MB&C, z ciekawością zajrzę do Ciebie :)

Marta pisze...

Super pomysł na moją przyszłą wycieczkę do koleżanki, która też ma dzieci i fajnie będzie dla mojego Eatona cos uzbierac z podróży i umiescic to w taki ładny folder(myślę tu o samochodach i ciężarówkach ;-) .
Dziękuję za pomysł
Marta

Pozdrowienia cieplutkie z Hawaii!

Jo pisze...

Niech ktoś mi powie, że Internet nie jest cudem!
Mojego bloga czyta ktoś na Hawajach!
;)

Pozdrawiam gorąco!

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.