czwartek, 25 sierpnia 2011

Etykietki

Dzisiaj wpisik nietypowy, bo nie o zabawie, a o sprawie poważnej zwanej porządkiem ;)

Kiedyś dawno temu znajoma moja podpowiedziała mi ten sposób na utrzymanie porządku w szafkach dziecięcych. ETYKIETKI!
Nie wiem, czy Wy też, drogie Mamy macie taki problem, że tylko Wy wiecie, co gdzie się w takiej szafce znajduje, a dla Tatusia jest to już czarna magia.
Kilka miesięcy temu postanowiłam temu zaradzić i zapoznać z tajemną wiedzą zarówno Tatusia, jak i dzieci. Obok podpisów narysowałam schematycznie daną część garderoby i przykleiłam w odpowiednie miejsce na półce zarówno w szafce Antka, jak i Ali.
Chciałam się tym z Wami podzielić, bo to na prawdę działa!


Zalet tego rozwiązania jest kilka:
1 - Pomaga mi samej utrzymać porządek w szafce i szybciej odkładać wyprasowane rzeczy na miejsce
2 - Tatuś może sam bez stresu, że nie może nic znaleźć, przebrać dzieci na spacer itp. Czyli nie muszę przygotowywać ubrań do wyjścia! :)
3 - I najlepsze: Alicja sama bierze sobie z szafki rzeczy, które potrzebuje i nie przewala mi przy okazji wszystkich poskładanych ciuszków. Hurra!
4-  Dziecko uczy się, że każda rzecz ma swoje miejsce i tego, że do szafki trafiają ubranka tylko złożone. Mam nadzieję, że to zaowocuje w wieku nastoletnim...

6 komentarzy:

asiami pisze...

Genialny sposób!
Zwłaszacza dla pogubionego ,zawsze ,w ubrankach Taty! :-)

www.divineme.blog.onet.pl pisze...

oj muszę takie coś dla tatusia stworzyć hehehehe

Grażka pisze...

A ja myślałam, że tylko mój małżonek taki pogubiony w dziecięcej garderobie:)

Bellis pisze...

U nas etykietki funkcjonują już od pewnego czasu, mniej dla dzieci, bardziej dla tatusia :) A on i tak sie gubi - hitem była 2,5 letnia córka w spodenkach trzymiesięcznego synka ;)

Aneladgam pisze...

U nas jest na odwrót - mąż dokładnie wie gdzie co jest, ja się gubię nawet w swoich skarpetkach...

Anonimowy pisze...

Przyznam, ze zawsze zaskakują mnie ojcowie, którzy nie potrafią ubrać dzieci. Swoich rzeczy też nie rozpoznają...?
julka

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.