niedziela, 31 lipca 2011

Po wakacyjnej przerwie

Kochani Czytacze :) nie było mnie tu już tak bardzo bardzo długo, że zdążyłam porządnie stęsknić się za blogowaniem. Czas wyjazdów zakończony i teraz myślę, że i wpisy pojawiać się będą z większą częstotliwością (tym bardziej, że pogoda zdaje się wymuszać kreatywność)
Po powrocie z naszych wakacyjnych przygód znalazłam w skrzynce niespodziankę - zostałam wyróżniona przez Paulę :) Paulo, ślicznie dziękuję! taka nagroda to miły mobilizator po tak długiej przerwie od blogowego życia :)

A teraz zasady:
1. Wkleić link blogera, który przyznał nagrodę i ładnie podziękować :)
2. Skopiować i wkleić logo do swojego bloga.
3. Napisać o sobie 7 rzeczy
4. Nominować 16 innych blogerów (oprócz tego, który nominował nas)
5. Wystawić im komentarz informujący o nagrodzie i nominacji

A teraz 7 rzeczy o mnie:

1. Kiedyś już dostałam wyróżnienie i zastanawiam się czy wymyślę kolejne 7 rzeczy... nie chciałabym się powtarzać
2. Bardzo lubię piosenki Zbigniewa Wodeckiego, często ich słucham i śpiewam razem z nim.
3. Mój ulubiony kolor to turkusowy, najchętniej nosiłabym bluzki tylko w tym kolorze.
4. Wolę morze niż góry.
5. Udało mi się spełnić jedno z moich marzeń, o których wspominałam w poprzedniej zabawie: kilka miesięcy temu zapisałam się na zajęcia z ceramiki.
6. Zaczepiam na ulicy ludzi mówiących po hiszpańsku (bardzo lubię ten język i nawet krótka chwila rozmowy sprawia mi dużą przyjemność).
7. Nie mam prawa jazdy i wcale nie mam ochoty, by je mieć.

A teraz czas na moje nominacje. Spróbuję wybrać inne blogi, z tych które lubię, niż poprzednio. Z radością przyznaję, że uzbierało się ich kilka od tamtego czasu.


i jeszcze kilka blogów o trochę innym charakterze:


oraz coś z zupełnie innej beczki:


Uff... 16 to jednak bardzo dużo...
nie wiem, czy dam radę poinformować wszystkich...

Pozdrawiam wszystkich nominowanych. Zawsze czekam i cieszę się na Wasze wpisy!

8 komentarzy:

Paula pisze...

Witaj!
Pkt 6 - miałam to samo, teraz trochę mi przeszło :)
Pkt 4 i 7 - identycznie
Pozdrawiam.

Czyżyk pisze...

bardzo dziękuję za nominację; muszę jeszcze poczytać, o co dokładnie chodzi :D

czuję się wyróżniona :)

K pisze...

Asiu! dzięki za tę wspaniałą listę rewelacyjnych blogów! większość znałam, ale kilka nieznanych mi już dopisałam do listy ulubionych!:)

i z niecierpliwością czekam na Twój powrót:)

Grażka pisze...

Dziękuję za nominację:) Już odrobiłam zadanie:)
P.S. A myślałam, że jestem jedyną pełnoletnią osobą bez prawa jazdy:)

W pogoni za E. pisze...

A teraz spóźniona nominacja...ale w zasadach nie było nic jak rozwiązać taką sytuację... http://wpogonizae.blogspot.com/2011/08/nominacja.html
Pozdrawiam

asiami pisze...

Bardzo dziękuje za wyróżnienie, od Ciebie- to zaszczyt.
Mam mały kłopocik ,ale mam nadzieję ,że szybko uda się coś dobrego stworzyć.

Gosia pisze...

Dziękuje serdecznie za wyróżnienie :) jutro odpowiem,
he he, a ja prawo jazdy zrobiłam dokładnie 4 miesiące temu :)

asiamarysia pisze...

Dziękuję za nominację :)
Ja zrobiłam prawo jazdy 3 lata temu :)całkiem już dorosłą matką piątki dzieci będąc :)

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.