środa, 15 czerwca 2011

Zabawki w podróży - Kółko i krzyżyk

"Kółko i krzyżyk", a właściwie "Kotek i myszka" :) Zasady gry - powszechnie znane.

Potrzebne jest 10 pionków - 5 myszek i 5 kotków. Ja uszyłam nasze z filcu (po prostu chyba trochę zwariowałam ;) ), ale oczywiście można zrobić je inaczej - z modeliny, z nakrętek,  z tektury... Zostały mi do uszycia jeszcze dwa kotki, ale już bardzo bardzo chciałam Wam to pokazać :)


Planszę nakleiłam na metalowe pudełko, a filcowe pionki mają wszyte w środek magnesy.
Jeszcze w to z Alą nie grałam, ale mam nadzieję, że pojmie zasady ;)

Pomysł nie jest do końca mój - widziałam podobną zabawkę: w małej puszce były drewniane magnesiki - też kotki i myszki. Spodobały mi się :)
Poniżej jakby ktoś chciał sobie wydrukować, jest nasza plansza. Ale w sumie to prosta sprawa - można nawet odręcznie narysować.

9 komentarzy:

neilii pisze...

rewelacyjny pomysł

Gosia pisze...

śliczne są :) u ro cze

Jo pisze...

:)
zapomniałam dodać, że w najbliższej przyszłości pojawi się też kolejna podróżna gra, w której również wykorzystamy mysie i kocie pionki, więc wysiłek włożony w ich uszycie opłaci się podwójnie ;)

divineme pisze...

Super są:)

asia pisze...

Super super super! Są fantastyczne! I tak mam filc kupić! :D

Grażka pisze...

Piękne!I jak dla mnie nie do skopiowania:(Mam dwie lewe ręce.Grażka.

Mariusz pisze...

Super! Graliśmy już na papierze w kółko i krzyżyk, ale myszki i kotki to lepsza zabawa :-) W ogóle, jak przeglądam Twój blog, to serce mi się raduje, tyle tu pomysłów!

Pozdrawiam serdecznie!

Ania pisze...

Ależ się rozczuliłam nad tą grą, jest przepiękna i te kotki, moja córka oszalałaby na jej punkcie, cudowna! Czy mogłabyś mi napisać skąd bierzesz takie magnesiki, nigdzie nie mogę znaleźć.

Jo pisze...

Kupuję takie zwykłe magnesiki do tablic, firmy Conecta, pakowane po 8 sztuk, takie małe kółeczka w 4 kolorach. Są u mnie w sklepie spożywczym, który ma też taki mały dział papierniczy.
Wydaje mi się że na Allegro można kupić magnesy, ale nie jestem pewna

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.