środa, 15 czerwca 2011

Miś dla Taty

Dzień Taty tuż tuż, więc pomyślałam, że pokażę Wam misie z drucika kreatywnego, które kiedyś tam podpatrzyłam TU i od razu wykonałam według TEJ instrukcji (ja tym moim zrobiłam trochę krótsze łapki, żeby mogły mieć grubsze brzuszki ;) ). Są malutkie i słodziutkie :)


To może być miś - breloczek, albo miś trzymający zdjęcie, albo miś trzymający miłą dla taty wiadomość, albo miś przyczepiony do laurki, albo miś siedzący na klawiaturze...

Dzieci lubią misie, misie lubią dzieci... i Tatusiów.

4 komentarze:

mermaid pisze...

Very cute :)
Do you celebrate Father`s Day in June in Poland?
In Estonia we celebrate it in November.

Jo pisze...

Yes we do - on 23 of June :)

Marta mama Nikusia pisze...

Spróbowałam i coś tam wyszło choć nie takie fajne jak wasze :P
Mój bardziej przypomina króliczka :P
Jeśli pozwolisz to pokaże to na naszej babylandii oczywiście z odnośnikiem do Twojego bloga :) ?
Pomysł naprawdę bardzo fajny :)))

Jo pisze...

ok :) nie mam na nie patentu przecież ;)

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.