niedziela, 19 czerwca 2011

Czytamy razem

W niektórych pisemkach dla dzieci można znaleźć takie czytanki, gdzie niektóre słowa zastąpione są obrazkami. Ala bardzo je lubi, dzięki nim czytamy razem.
Wcześniej szukałyśmy ich w "Misiu", ale gdy przestano go wydawać (ku mojemu wielkiemu zmartwieniu) myślałam, że już nigdy więcej nic takiego nie znajdziemy.
Jakaż była moja radość, gdy pół roku temu znalazłam w kiosku "Abecadło" wydawnictwa Aksjomat - miesięcznik dla dzieci w wieku 4-7 lat. Bardzo serdecznie polecam! Jest taki jak Miś ale dla troszeńkę starszych dzieci. Są tam fajne opowiadania i różne łamigłówki, są szlaczki do rysowania, labirynty i nasze ulubione czytanki :)
Są też konkursy i muszę się Wam pochwalić, że niedawno wygrałyśmy puzzle - nagrodzona została jedna z naszych wielkanocnych kartek :)


Gdy łamigłówki są już rozwiązane do pisemka w zasadzie już się nie wraca, ale my wracamy! wracamy właśnie do obrazkowych czytanek. Dlatego, aby łatwo było znaleźć je i by były dostępne w jednym miejscu, wyrwałam je z gazetek i zrobiłam z nich książeczkę - kartki podkleiłam tekturą by były trwalsze, dziurkaczem zrobiłam dziurki i całość związałam tasiemką. Co dwa miesiące dołączam do książeczki nowe czytanki :)

Brak komentarzy:

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.