niedziela, 22 maja 2011

Kwieciste zakładki

Święto Mamy tuż tuż, Taty zresztą też :)
Dlatego mam nadzieję, że spodoba się Wam nasz pomysł na prezent :)

Zakładki z kwiatkami robiłyśmy tak:
  • Najpierw pozbierałyśmy kwiatki i włożyłyśmy na kilka dni do książki, by się spłaszczyły.
  • Z kolorowego papieru (dwustronnie kolorowego) wycięłam podłużne prostokąty, a w nich okienka: duże, małe, w kształcie serduszek...
  • Zalaminowałam je jednostronnie przezroczystą folią do laminowania na zimno - wydaje mi się, że można też użyć szerokiej taśmy klejącej.
  • Kwiatki wyjęłam z książki i rozłożyłam na stole.

  • Zadaniem Ali było poukładanie kwiatków w okienkach.
  • Kwiatki przyklejały się do folii
  • Kolejny krok to ponowne zalaminowanie zakładek - tym razem z drugiej strony.
  • Na koniec jeszcze kilka ostatnich cięć wyrównujących i voila! zakładki z okienkami gotowe :)

Moja córka jest minimalistką: najchętniej powkładałaby po jednym tylko kwiatku na okienko :)

Na tej samej zasadzie można zrobić ozdobę na okno lub laurkę. 
Uwielbiam zasuszać kwiatki! 
I laminować!
;)

1 komentarz:

Grażka pisze...

Bardzo fajny pomysł. Niedługo Dzień Taty - skorzystamy:)

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.