czwartek, 21 kwietnia 2011

Plastelinowe pisanki

Chciałabym Wam jeszcze pokazać nasze dzisiejsze plastelinowe pisanki.
Na kartkach narysowałam dwie pisanki ze wzorkami i dałam dzieciom plastelinę.
Było to pierwsze spotkanie Antka z plasteliną (nie ciastoliną i nie modeliną), więc podziwiał i był bardzo podekscytowany. Nawet trochę powyklejał, poza tym skubał, tarmosił i ugniatał :)
Ala tę technikę ma już opanowaną, więc dzielnie wyklejała swoje jajko, narysowane przeze mnie wzory jej nie przeszkadzały ;D
Jak już wyklejanie zaczęło być nużące dałam dzieciom różne nasionka: soczewicę, groch, ryż oraz mały makaron, a one miały je w tę plastelinę powciskać. Tak też uczyniły i powstały bardzo ładne wzory :) Ja towarzysząc Ali wylepiałam i ozdabiałam pisankę Antka.


Potem Ala zrobiła tą techniką jeszcze jedną szybką pracę: zawieszkę z literkami A jak Ala i A jak Antek :) A potem poszliśmy nareszcie na spacer! :)

1 komentarz:

Lusterko - Inna Ja pisze...

masz bardzo utalentowane dzieci ;))

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.