piątek, 22 kwietnia 2011

Koszyczek z kubeczka po śmietanie

Dziś udało nam się zużyć śmietanę, więc mogę Wam szczegółowo przedstawić obiecany koszyczek :)
Potrzebujemy kubeczek po 400ml śmietany lub serka lub podobny. Przecinamy go w połowie i odcinamy pasek (ok 10mm), który posłuży za uchwyt. Uchwyt przyczepiamy zszywaczem. Kształt koszyczka mamy już gotowy :)


Kolejny krok to oblepianie. Ja użyłam krepiny. Pasek krepiny (szer. 2-3cm) trzeba zwijać w palcach tak, by powstał sznureczek. Do koszyczka przykleiłam dwustronną taśmę klejącą (bardzo lubię jej używać :) ) i zaczęłam owijać dookoła moim "sznureczkiem". Podobnie uchwyt.

Ze zwijaniem bibuły jest wprawdzie trochę zachodu, ale myślę że warto :) do owinięcia takiego koszyczka trzeba zwinąć w sznurek tylko dwa pasy bibuły :)

Dzisiejszy koszyczek zrobiłam sama, ale przy wcześniejszym pomagała mi Ala :)


3 komentarze:

laila_ali pisze...

Świetny pomysł, mimo tego ze teraz jest szał świąteczny na pewno skorzystam z pomysłu później. Pozdrawiam Świątecznie i gratuluję pomysłowości.

Gosia pisze...

śliczny jest, wygląda trochę jak z wikliny

McDucha pisze...

Super pomysł - a koszyczek wyszedł rewelacyjny!!!

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.