sobota, 30 kwietnia 2011

Jan Paweł II w naszym oknie

Jan Paweł II jest dla mnie i mojego męża kimś bardzo ważnym. Już jutro jego beatyfikacja! Aby przybliżyć ten ważny temat naszym dzieciom pomyślałam, że z okazji beatyfikacji przygotujemy dekorację okna. Chciałam, żeby to była dekoracja kolorowa, emocjonalna, taka trochę w stylu ludowym, jak to sobie wyobrażam, że za dawnych czasów robiły nasze babcie na Boże Ciało itp.

Wykorzystałam portret JPII dołączony do najnowszego "Gościa Niedzielnego". Powycinałam z bibuły kwiatki, serduszka i listki. Do okna taśmą klejącą przyczepiłam portret, a potem razem z Alą poprzyklejałyśmy przezroczystym klejem kwiatki.


Efekt bardzo mi się podoba, szczególnie ładnie wygląda z dołu, bo wtedy w oknach nie odbijają się drzewa, a niebo :)
Przy tej zabawie opowiadałam Ali o papieżu, o tym że był Polakiem i o tym, że był dobrym, kochanym i mądrym człowiekiem, a teraz jest już w Niebie i na nas patrzy i że możemy modlić się do Boga za wstawiennictwem Jana Pawła II. :)

Brak komentarzy:

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.