piątek, 29 kwietnia 2011

Gąbczaste ściereczki wymiatają w wannie ;)

Wczoraj... albo przedwczoraj dostałam miłe życzenia od AsiMi, zostawiła je w komentarzu i dzięki temu trafiłam na jej bloga o zabawach: Asiami-pomysłowa mama. Zajrzyjcie tam koniecznie, bo to na prawdę jest pomysłowa mama! :).
Dziś była u nas zabawa, którą podpatrzyłam właśnie u niej - zabawa w wannie z kształtami wyciętymi z gąbczastych ściereczek :)

Już od jakiegoś czasu chciałam zrobić coś takiego, ale nie wiedziałam z czego. Myślałam o czymś takim, co się nazywa kreatywna pianka pcv, czy jakoś tak - kupuje się w arkuszach. Jednak ten materiał wydawał mi się za cienki (około 1mm) jak dla moich maluchów. W takim razie rozmyślałam nad kupnem gotowej zabawki - są różne wzory takich kolorowych pianek: ulice i samochody, twarze, kwiaty, domki (domki mi się bardzo podobały!), rybki. Są super, ale też niemało kosztują...
Dlatego pomysł z gąbczastymi ściereczkami wydał mi się strzałem w dziesiątkę :)

Dziś pobiegłam do sklepu i zakupiłam dwa opakowania z gąbkami w pięciu różnych kolorach.
Powycinałam różne kształty geometryczne oraz motywy morskie.
Namoczone świetnie przyczepiają się do ścianek wanny i glazury.


 - O magnesiki! - zawołała Ala - Ale super zabawa mamo! :)


Wiecie jakie to fajne?! Fajne i tanie :) Mrrrr :)
Jestem bardzo bardzo zadowolona. AsiuMi - dziękujemy! :)

3 komentarze:

asiami pisze...

Jestem pod wrażeniem !!!
Pozdrawiam.

MagArt pisze...

Oooo świetny pomysł!!! :)

serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!
http://magart-magdaczechoska.blogspot.com/

Magda

Anonimowy pisze...

pomysł bomba!!!

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.