sobota, 23 kwietnia 2011

Alleluja!

Kochany mój, wspaniały Syneczek, przespał w wózeczku caaaaałą liturgię Wielkiej Soboty mimo śpiewów, organów i pełnego kościoła ludzi :) i teraz już razem zakrzyknąć możemy: Alleluja! :)

Ala - u Dziadków, Tatuś - u dominikanów na liturgii dwa razy dłuższej, a my - tu już w domku. Mama zadowolona, że spróbowała i że dane jej było jednak, mimo wszystko :)
a Synuś śpi już w łóżeczku po dniu pełnym wrażeń.


Życzymy Wam radosnego przeżywania dni Wielkanocy 
i wielu łask od Zmartwychwstałego.
Niech napełni Wasze serca wiarą, nadzieją i miłością!

PS. Na zdjęciu dzieci tuż przed wyruszeniem do kościoła ze święconką... wysłałam towarzystwo z samego rana, jeszcze przed śniadaniem i to było najlepsze co mogłam wymyślić! Wstali i poszli bez marudzenia w co się ubrać itp. bo wiedzieli że im szybciej wrócą, tym szybciej będzie śniadanko ;) oraz że jak wyświęcą to mogą sobie coś tam z koszyczka wyjeść ;) ja tymczasem ogarnęłam dom porannie i przygotowałam śniadanko.

1 komentarz:

asiami pisze...

Alleluja!
Dzielna Rodzinko!
Pozdrowionka jeszxcze świąteczne.

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.