wtorek, 8 marca 2011

Rozwiązane konkursu z Ciufcią!

Kochani, dziś ostatkowo rozdaję nagrody w konkursie z Ciufcią.
Bardzo Wam wszystkim dziękuję za zgłoszenia, za przesłane zdjęcia, wierszyki oraz szerokie opisy zabaw.

UWAGA... UWAGA...
Zwycięzcami są:
Aneladgam + Smyk - za całe mnóstwo pomysłów na zabawy suchościeralnymi markerami 
Justyna i jej córeczka - za poetyckie podejście do sprawy :)
Xena0 - mama ciufciowego fana 
Maria Wiktoria - za pomysł na pizzowe puzzle
Paulina 0077 - mama Lwicy ;)

Zwycięzcom gratuluję! 
Maile z tygodniowymi kodami dostępu do portalu Ciufcia.pl wyślę do Was jeszcze dziś.  

Jak wiecie był to mój pierwszy (i mam nadzieję, że nie ostatni) konkurs i zupełnie nowe uczucie bycia jurorem. Nie jest to proste, uwierzcie mi. Chciałabym nagrodzić każdego! No ale liczba nagród była ograniczona :(
Nagradzałam oryginalność oraz indywidualne podejście do sprawy.
Dlatego osoby, które przeklejają* swoje odpowiedzi z innych miejsc w Internecie nagrody nie dostały!

* tak, tak, takie rzeczy się zdarzyły :(

2 komentarze:

Aneladgam pisze...

Bardzo dziękuję za docenienie naszego opisu i za kod :)
Czy opisy zabaw będą gdzieś dostępne? Chętnie skorzystam z innych pomysłów! :)

Maria pisze...

Również cieszy mnie nagroda :) Jak długo ważne są kody, na razie mój synek jest za mały na zabawy z Ciufcią ale za parę miesięcy kod by się przydał.
I tak, popieram publikacje pomysłów :)

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.