piątek, 25 marca 2011

Jaja kwiczoła

Jaki ptak znosi niebieskie jaja?
To pytanie zadawałam sobie od rana, bo wczoraj Ala pomalowała wszystkie nasze drewniane jaja na niebiesko... Dziś jeszcze pokropiłyśmy je ciemniejszą farbą, a jak wyschły to je polakierowałam. Do niczego mi kolorystycznie nie pasują, ale i tak je lubię ;)


Dziś sprawdziłyśmy to w Internecie i okazało się, że takie jaja znoszą drozdy, między innymi kwiczoły też :) To mnie ucieszyło, bo akurat kwiczoły mieszkają na drzewach za naszymi oknami. Jest ich bardzo dużo, codziennie wieczorem zlatują się chmarami na nocleg i bardzo hałasują, więc trochę się już znamy ;)


Taki jajeczny temat, to niby bardziej w okolicy Świąt powinien się pojawić, ale chciałam Wam polecić drewniane jajka do malowania - fajne są, nie tłuką się, można je ozdabiać w różnoraki sposób (nie koniecznie tylko plakatówką na jeden kolor) ;D

1 komentarz:

Aneladgam pisze...

A tam nie pasują, do błękitu nieba zawsze pasują :)

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.