czwartek, 10 lutego 2011

Zapomniany temat

Już jakiś czas brzmi tu cisza, a to za sprawą gryp - niegryp, które nas ostatnio atakują...
Mam oczywiście w zanadrzu pewną zabawę, ale jeszcze dziś jej nie pokażę, bo nie jest skończona.

Dziś chciałabym napisać słów parę na temat niemal już zapomniany, ale ważny na tyle, że nie chciałabym by umknął...

Kochani bardzo serdecznie dziękuję Wam za sms-y, które oddaliście na naszego bloga w Konkursie na bloga roku 2010.
Nie liczyłam dokładnie, ale ostatecznie mój blog uplasował się mniej więcej na 50 miejscu :)
Biorąc pod uwagę fakt, że piszę dopiero od kilku miesięcy, a do konkursu w mojej kategorii zgłosiło się ponad 700 blogów, myślę, że mam powód do zadowolenia :)  Zawdzięczam go Wam :). Jest mi niezmiernie miło, że oddaliście na mnie swój glos. Dziękuję z całego serca Wam wszystkim!

Konkurs był okazją do pokazania bloga szerszej "publiczności" i faktycznie w trakcie jego trwania wiele osób zawitało u mnie po raz pierwszy :) Ja również znalazłam kilka bogów, które mnie zainteresowały.
Tak więc dziękuję jeszcze raz i zapraszam nadal! :)

A skoro już jesteśmy przy konkursach, to mogę się pochwalić, że jedna z naszych zabaw została zabawą miesiąca na portalu Jak się bawić :) Niedawno dotarła do nas nagroda - duży zestaw ciastoliny :)
Drogie Mamy czytające te słowa, jeśli macie pomysły na zabawę, zachęcam Was do umieszczenia jednego z nich na tym portalu. Póki co jest mała konkurencja, więc o nagrodę łatwo ;) Potem trzeba już tylko uzbroić się w cierpliwość w czekaniu na zabawkę, którą przesyła sponsor, ale kontakt z samą redakcją jest bardzo miły ;)

Brak komentarzy:

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.