czwartek, 10 lutego 2011

JoJoy - nowe komplety już gotowe :)

Uwaga, będzie reklama... autoreklama w dodatku ;)

Jakiś czas temu spotkało mnie coś bardzo miłego i ekscytującego zarazem: Mama Hani zamówiła u mnie komplet ubranek i laleczkę JoJoy :) Jestem jej niezmiernie wdzięczna, ponieważ bardzo zmobilizowała mnie do rozwijania tego pomysłu i dodała mi skrzydeł :)

Plan był taki, żeby magnetyczne laleczki JoJoy i ich garderobę tworzyć na indywidualne zamówienie.
Jednak przekonałam się, że mało kto lubi kupować kota w worku, dlatego na zachętę, przygotowałam gotowe komplety laleczek i ubranek.
Oto one:
(kliknij w wybrany zestaw, by zobaczyć szczegóły)

Zapraszam do kupowania lub zamawiania wymyślonych osobiście kompletów. 
Dobra zabawa gwarantowana! 

4 komentarze:

Aneladgam pisze...

O, a wierzchnia warstwa jest zmywalna? W sensie, jak upaprane dżemem rączki się za to wezmą, to będzie do odratowania? :)

Jo pisze...

Hmm... nie przyszło mi do głowy, że to jest zabawka do zabawy przy jedzeniu? ;)

PS. Opcja "lakierowanie" jest obecnie w fazie testów ;) Jak przejdziemy je pomyślnie, to dam znać ;)

Aneladgam pisze...

No jeśli na lodówkę, to nie ma bata, żeby w którymś momencie maluch się nie oderwał i nie pobiegł do tak pięknych figurek :)

Jo pisze...

Co racja, to racja ;)
To wszystko dlatego, że my mamy zabudowaną lodówkę i nasze magnesy "mieszkają" w przedpokoju na drzwiach wejściowych.

W każdym razie informuję uroczyście, że lakierowanie przebiega pomyślnie, więc żaden dżem nam niegroźny :D

Dzięki za zwrócenie na to uwagi! :)

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.