niedziela, 27 lutego 2011

Ferie, ferie i po feriach

W te ferie, za sprawą nękających nas choróbsk, wysiedzieliśmy się niestety w domu :(
Mimo to myślę, że dobrze spędziliśmy ten czas i sporo się bawiliśmy. Wiele już widzieliście, ale zostało mi jeszcze kilka małych zabaw, więc będzie wpis zbiorczy:

zjeżdżalnia z tektury i lego:


stemplowanie paluszkami w Zeszycie Trzylatka:


wyklejanie ubranek z gazety 
- znalazłyśmy pozostałości po tej zabawie i Ala powyklejała to zupełnie sama, gdy ja usypiałam Antka, jestem z niej bardzo dumna:


Ala już nie może się doczekać poniedziałku i przedszkola :)

2 komentarze:

K pisze...

hmmm, widzę tu dwoje rodziców i trójkę dzieci... czy o czymś nie wiemy???!!!

Jo pisze...

hi hi :) zastanawiałam się, czy kogoś to zaciekawi :) Niestety... przedstawione postaci to (od lewej): Ala, Mama, Tata, kolega Ali - Maciek i Antoś. Nawet próbowałam Alę przekonać, że może Antoś to ten starszy chłopiec, a dzidziuś to Nowy Dzidziuś, którego jeszcze nie ma (choć fajnie by było, gdyby był), ale mi się nie udało.

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.