poniedziałek, 7 lutego 2011

Dla Babci

Nie pisałam nic o prezentach z okazji dnia babci i dziadka, a to dlatego, że Ala wraz z dziadkami świętowała te dni w przedszkolu. Było przedstawienie i prezenty: własnoręcznie wykonany naszyjnik z makaronu dla babci oraz makaronowy krawat dla dziadka :D.

Natomiast dwa dni temu Babcia Ali i Antosia miała urodziny i postanowiliśmy zrobić dla niej mały upominek.
Na ten drewniany domek trafiłam przypadkiem w sklepie w którym w zasadzie nie ma takich rzeczy... W sklepiku z ubrankami i zabawkami dla dzieci, ten domek (chyba przeznaczony do dekoracji techniką decoupage) wyglądał tak samotnie, że postanowiłam go przygarnąć ;)
Domek był z surowego sosnowego drewna i miał wkręcone trzy haczyki na klucze - idealna praktyczna ozdoba do domku na działce!
Najpierw Ala pomalowała domek według swojego uznania, czyli w większości na kolor wrzosowy. Malowała farbami akrylowymi (dla dzieci), więc bardzo dokładnie zabezpieczyłyśmy otoczenie przed ewentualnymi plamami.
Potem jak przeschło ja domalowałam na dole kwiatki.
Następnie Ala wykonała stempelkami napis "Dla Babci!".
Później pokryłam to wszystko warstwą lakieru a w okienka powstawiałam nasze zdjęcia.
Oto efekt:


Babcia wyglądała na zadowoloną :)

1 komentarz:

cacaovo pisze...

powiedziec ze swieny pomysl i wykonanie to mało - Rewelacja!!

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.