środa, 12 stycznia 2011

Samochodowe ślady

Ostatnio mamy upodobanie do abstrakcji... Pora więc na malowanie samochodami. Na przykrywki od pojemników po lodach wycisnęłyśmy farbę i rozmazałyśmy. Potem dzieci maczały w tym koła samochodów, którymi następnie jeździły po kartce tworząc "śladowy" wzór. 
Ta zabawa to było szaleństwo...
Całe szczęście, że miałam wielki karton i wielki arkusz papieru. Dzieci mogły się artystycznie wyżyć.
Antek jak zwykle malował całym sobą: stopy, pupa, twarz...wszystko było w farbie... on jak widzi pędzel i farby to aż się trzęsie do malowania :)
Ala ma naturę bardziej powściągliwą, ale cieszyła się nowym doświadczeniem i bogactwem samochodowych śladów. :)
Ta zabawa nie należy do najczystszych, o nie...
Po zabawie samochody i dzieci udały się do myjni... Nie było łatwo to wszystko zmyć... Jak skończyliśmy woda w wannie była niebieskozielona!


Nie pamiętam już na czyim blogu widziałam tę zabawę po raz pierwszy... Na pewno u Lilla_a o tym było, ale też na polskim jakimś, tylko że nie mogę znaleźć :(

Przyznajcie się, u kogo z Was mogłam to podpatrzeć?

A teraz...


Wybaczcie, ale będę Was tym zamęczać aż do końca etapu głosowania...
Jeśli podoba się Wam mój blog i jest on dla Was źródłem inspiracji, 
to ośmielam się prosić o Wasze głosy.
Głosuje się sms-owo.
Na numer 7122 należy wysłać sms-a  o treści H00220 (zero zero dwieście dwadzieścia),
koszt sms-a to 1,23zł. 
Głosowanie trwa tylko do 20 stycznia 2011 do godziny 12:00.
Polecam się :-) 

8 komentarzy:

asiamarysia pisze...

już głosowałam! Jestem fanką Twoich zabaw z dziećmi! Asia- mama- architekt :)

Jo pisze...

Bardzo dziękuję :) ogromnie mi miło :)
no i dzięki za głos :D myślałam sobie, że pewnie zagłosuje tylko moja rodzina :D
No i gratuluję gromadki, mam nadzieję, że też się dorobię podobnej :)

mysek pisze...

rewelacja, to jest to co tygrysy lubią najbardziej :)
na pewno spróbujemy !!!!

Jo pisze...

Mysku, wiesz co... szczerze mówiąc podejrzewałam, ze u Ciebie to już było ;)
ale widocznie to było w: Do dzieci z pasją :)

agat pisze...

Nie wiem czy zaglądasz na mojego bloga ale u nas niedawno były podobne zabawy :)

http://malyfigielek.blogspot.com/2011/01/tydzien-w-domu.html

Zapraszam :)

Jo pisze...

dzięki, faktycznie... może to u Ciebie, chociaż pamiętam, że tam był też motyw z myjnią, bo to mi się też spodobało :)

K pisze...

a to, jak był motyw w z myjnią, to chyba u mnie :)
http://dodziecizpasja.blogspot.com/2010/10/w-swiecie-motoryzacji.html

Jo pisze...

TAK! dzięki :)

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.