wtorek, 25 stycznia 2011

Piękna nasza Polska cała...

W związku z tym, że ostatnio wyjeżdżaliśmy oraz, że mieliśmy spotkania rodzinne postanowiłam zobrazować Ali gdzie kto mieszka, dokąd jechaliśmy i gdzie byliśmy na wakacjach. 

Przekalkowałam obrys Polski i kropkami zaznaczyłam miejsca dla nas szczególne (czyli, gdzie mamy rodzinę): Warszawę, Jarosław, Strzałkowo, Poznań, Wrocław, Rzeszów, Kraków, Kielce i Olsztyn. Przygotowałam też małe znaczki naklejki - wizytówki tych miejsc. Ali zadaniem było poprzyklejać je w odpowiednie miejsce - ja pokazywałam jej to miejsce na prawdziwej mapie, a ona odwzorowywała na naszej. Potem rozmawiałyśmy o tym, że Polska ma i morze i góry, lasy i jeziora, a potem odpowiednio udekorowałyśmy nimi naszą mapę. Ala miała też  przykleić słoneczko tam, gdzie spędzaliśmy wakacje.Obrysowała także kółkiem miejsca, w których już razem byliśmy. 

 

Z mapy jasno wynika, że musimy odwiedzić jeszcze ciocię w Kielcach i we Wrocławiu oraz wujka w Poznaniu ;)

3 komentarze:

Aneladgam pisze...

Przy okazji pobytu we Wrocławiu serdecznie zapraszam do nas :)

Jo pisze...

:) dzięki :)

asiamarysia pisze...

Fajne! Musimy sobie zrobić podobną mapę, żeby młodsze dzieci nie zapomniały gdzie mamy przyjaciół a może zrobimy też miejsca ważne dla Polski? pozdrawiamy z Ameryki.

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.