czwartek, 6 stycznia 2011

Orszak - mini fotorelacja

Tak, to naprawdę będzie mini fotorelacja, taka fotorelacja w pigułce:

 

Wczoraj wieczorem stwierdziłam, że w sumie czemu moje dzieci nie miałyby być na tym Orszaku przebrane? Strój dla Pastuszka Antka był dość oczywisty, choć nie rzucał się w oczy spod tych wszystkich warstw, jakie miał na sobie w wózku.

No ale Ala... to dziecko uwielbia nosić na głowie dziwne rzeczy, żal by było tego nie wykorzystać. Nałęczka... jak by to zrobić, żeby się nie narobić? Ostatecznie zrolowałam jej za mały golfik, rękawki wypchałam tetrowymi pieluchami i wszystko owinęłam tasiemką w gwiazdki, którą niedawno znaleźliśmy pod choinką. Do tego mój różowy szal i gotowe.
Popatrzcie, na ten uśmiechnięty pysio, jaka zadowolona :)


A tu ekipa w komplecie:


Impreza była udana, choć z łezką w oku wspominamy poprzednie kameralne orszaki, kiedy to gdzie się nie obejrzał, tam znajoma twarz :)

1 komentarz:

Ania pisze...

Jak wiesz, od dawna Was podglądam. Teraz jednak mam okazję Was wyróżnić i Nominowałam Was do nagrody Kreativ Blogger. Jeśli Was ta zabawa interesuje to... hm... mam bloga tylko na zaproszenie :) Mój adres email - apiossa@wp.pl Pozdrawiam!

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.