wtorek, 11 stycznia 2011

Mały pomocnik

Zabawa w pomaganie to jedna z ulubionych zabaw maluchów. To słodkie, jak taki skrzat oferuje swoją pomoc :)
Gdy tylko pralka skończy prać, Antek ciągnie mnie do łazienki, pomaga wyjąć mokre rzeczy do misek i jedną z nich (mniejszą) zanosi do pokoju by pomóc mi w wieszaniu. Ledwo sięga do sznurków, więc podaje mi ciuszki a zawieszam ja. Jest bardzo dumny, że pomógł mamie :)


Dziś Antoś pomógł też uporządkować papier toaletowy. Wieczorem natomiast wyjmował sztućce ze zmywarki i wkładał je do szuflady (to odbywało się to oczywiście pod nadzorem, a noże powyjmowałam wcześniej sama), ledwo do niej dosięga, więc wrzuca je na chybił trafił, ale najważniejsze, że chce pomagać  i daje mu to radość :)

A czy Wasze maluszki mają już jakieś obowiązki w domu?


Dziś ruszył drugi etap w konkursie na bloga roku. Jeśli podoba się Wam mój blog i jest on dla Was źródłem inspiracji, to ośmielam się prosić o Wasze głosy.

Głosuje się sms-owo. 
Na numer 7122 należy wysłać sms-a o treści H00220 (zero zero dwieście dwadzieścia), koszt sms-a to 1,23zł. 
Głosowanie trwa tylko do 20 stycznia 2011 do godziny 12:00.
Polecam się :-) 


4 komentarze:

Aneladgam pisze...

Smyk też już ma obowiązki :) Ze sztućcami radzimy sobie w ten sposób: ze zmywarki wyjmuję koszyczek ze sztućcami, a z szuflady koszyk z przegródkami, stawiam oba na podłodze i Smyk segreguje. W tym czasie ja rozładowuję zmywarkę. Noże pozwalam mu wyjmować (bo mamy takie do masła, nie ostre), większe opory mam z widelcami, ale ma już taką wprawę, że ufam mu :)
Cóż jeszcze, pomaga wstawiać pranie, a jak wieszam ubrania to czasem go namówię, żeby to on się do michy schylał i wyjmował ;) Pomaga tacie odkurzać, no i oczywiście w kuchni szaleje :)

Anonimowy pisze...

Powodzenia! Wyslane z kilku numerow. Trzymamy kciuki. Takie twórcze zabawy z dziećmi uwielbiamy :)Kinga, KT

Jo pisze...

Kinga :) aaaa! dziękuję serdecznie za Wasze głosy :D

Anelagram, moi uwielbiają pralkę i odkurzacz! Antek to kilka razy dziennie wyciągał go z szafki, musieliśmy blokadę założyć, bo co schowałam to ten biegł i na nowo wydobywał ;D

Aneladgam pisze...

Haha :) No moi też uwielbiają, w tym Smyk wyciąga 500 razy dziennie kabel i wciąga z powrotem ;)

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.