piątek, 7 stycznia 2011

Kreativ Blogger Award :)

Na na na na na na... :)
Dostaliśmy nasze pierwsze w życiu wyróżnienie za prowadzenie bloga :) Wyróżniła nas Ania pisząca bloga Świat Alicji. Dziękujemy Aniu, bardzo bardzo nam miło. Fajnie jest wiedzieć, że nasz blog podoba się innym :)



Zgodnie z zasadami muszę wymienić kilka rzeczy, których o mnie nie wiecie, więc chociaż moja osoba nie jest tematem tego bloga, zrobię dziś wyjątek i zdradzę Wam kilka "sekretów":
  1. Uwielbiam czekoladę! bez trudu zjem dwie tabliczki i wcale mnie nie zemdli... jestem po prostu czeko-maniaczką... 
  2. Jestem kociarą. Gdy byłam mała, rodzina nazywała mnie "Kocia mama", w liceum przyjaciele mówili mi "Kocie". Własny kotek to moje marzenie.
  3. Hiszpania, a konkretnie Walencja, to miejsce, w którym zostawiłam kawałek mojego serca. Idealne miasto do mieszkania i ludzie też wspaniali, choć najlepiej dogaduję się z Katalończykami :)
  4. Nie lubię gotowanego kalafiora. Surowy - super, ale do gotowanego raczej nigdy się nie przekonam.
  5. Mam słabość do albumów ze zdjęciami - takich wklejanych. Albumy z kieszonkami, jak dla mnie, odpadają, brak im uroku i indywidualizmu.   
  6. Pisanie ikon, ceramika oraz filcowanie, to dziedziny, które mam zamiar kiedyś zgłębić.
  7. Kiedy się stresuję, zwykle pokrywam to śmiechem. W kryzysowych sytuacjach tryskam humorem i przychodzą mi do głowy najbardziej absurdalne żarty :D
A teraz moje nominacje:
  1. Do dzieci z pasją. - K. mama Stasia i Olusia, (ten blog nominowany został też przez Anię, ale ja też muszę, MUSZĘ!, go nominować)
  2. W pomyskowym świecie - Monika, mama Hani i Antka
  3. Ze smykiem i ze smakiem - Aneladgam, mama Smyka i Smykałki***
  4. O Matko! - Marysiek, mama Malucha, w prawdzie w stanie przerwy technicznej, ale to bardzo fajny blog z potencjałem :) czekam na kolejne wpisy ;)
  5. Cassia.Wu oraz jej wcześniejszy blog Kobieta i szycie  - mama Ludzika
  6. Ola Smith - filcowanie i inne przyjemności 
  7. Made by eight - 8
***PS. Aneladgam, nie umiem zamieszczać komentarzy na Twoim blogu (nie mam konta na blox), ale mam nadzieję, że przeczytasz ten wpis i się dowiesz że nominowałam Twój smaczny blog :)

    4 komentarze:

    Aneladgam pisze...

    Ależ mnie zaskoczyłaś! Dziękuję Ci ogromnie, z Twoich rąk takie wyróżnienie wiele znaczy!

    A poprawiłam ustawienia u siebie, już nie trzeba logować się na bloxie, można dodawać komentarze bez zalogowania ;) Dziękuję, że mi na to zwróciłaś uwagę.

    Pozdrowienia i działaj tak dalej!

    K pisze...

    i ja strasznie dziękuję... na razie muszę ochłonąć, bo kompletnie mnie zamurowało:) dziękuję:)

    cassia.wu pisze...

    Dziękuję bardzo za wyróżnienie!!! Zakochałam się w twoim blogu. Będę tu często zaglądać. Świetne źródło inspiracji. Pozdrawiam serdecznie:)))

    marysiek pisze...

    Ojej! A ja właśnie reaktywowałam bloga. A tu taaaaka miła niespodzianka! Dziękuję bardzo bardzo i czuję się naprawdę (nie przesadzam) zaszczycona!

    Podobne wpisy

    Wystąpił błąd w tym gadżecie.