piątek, 3 grudnia 2010

Puzzle z nami :)

Od momentu, kiedy przeczytałam u Joela, że przemalował dla swoich dzieci za trudne puzzle, bardzo chciałam namalować puzzle dla moich dzieci.
W końcu, udało się i są: 2 x 12 części, Alunia i jej czerwona hulajnoga, a w ręku żółty balonik i Antoś na zeberce :) Nie wszystko wyszło tak, jak chciałam, ale źle nie jest... Następnym razem pójdzie lepiej, bo nie popełnię tych samych błędów. Ali się podobają.


Mam jeszcze zestaw na dwie kolejne postaci: mamę i tatę. Wszyscy będziemy trzymać tę samą czerwoną wstążkę. Dzięki temu obrazki można ustawiać obok siebie w dowolnych kombinacjach a one do siebie pasują :)

2 komentarze:

Aneladgam pisze...

Absolutnie genialne
A czym malowane i czym wierzch zabezpieczony??

Jo pisze...

:D dzięki :D
użyłam wodorozcieńczalnych farb akrylowych acryl kids www.akwalak.pl i potem polakierowałam werniksem JOVI też bezpiecznym dla dzieci - wszystko na Allegro kupiłam :)

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.