niedziela, 19 grudnia 2010

Ozdoby z paseczków

Pomyślałam, że w kwestii ozdób choinkowych trzeba zapoznać dziecko z tym, co jego mama, a wcześniej i babcia, tworzyły, gdy same były dziećmi...
W końcu, jeśli chodzi o Święta, tradycja to podstawa! A wiadomo, że tradycja łańcuchem z kolorowego papieru stoi! ;D
Dlatego dziś w międzyczasie posklejałyśmy w kółka trochę paseczków ;)


Powiem Wam na ucho, że gdy byłam dzieckiem bardzo nie lubiłam robić takich łańcuchów... co za żmudna praca - tak sklejać i sklejać te nudne kółka... Zaskoczona więc jestem pozytywnie, bo najwyraźniej Ala ma do tego typu prac znacznie więcej serca i cierpliwości :) Sklejała dziś dzielnie poszczególne ogniwa i to była bardzo fajna zabawa :)

2 komentarze:

Marta mama Nikusia pisze...

Oj pamiętam jakby to było wczoraj,jak sama tworzyłam takie łańcuchy kółkowe :p

aeljot pisze...

U nas powstał podobny łańcuch. Moja 6-latka też polubiła takie sklejanie, sama zrobiła prawie 2-metrowy łańcuch a zostało nam jeszcze kolorowego papieru ;)

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.