środa, 3 listopada 2010

Stemplowanie!!!

Dziś mieliśmy bardzo fajną zabawę w stemplowanie dłońmi. To jest na prawdę świetny pomysł i mogę go z czystym sumieniem zachwalać, bo to nie ja go wymyśliłam ;) Ja go tylko wygrzebałam z sieci i postanowiłam zachęcić Was do zrobienia tego z Waszymi pociechami.
Na blogu Meet the Dubbiens, który jest świetny (!!!), znajdziecie tego więcej i więcej i więcej i więcej i jeszcze bardzo dużo więcej ;)
 

 Korzystaliśmy z farb w tubkach. Wyciskałyśmy je na przykrywki od pudełek po lodach, których sporo nam się uzbierało po wakacjach ;) Każdy kolor miał swoją pokrywkę. Ala rozsmarowywała pędzelkiem farbę a potem kładła na nią płasko dłoń. Po zakończonym stemplowaniu wybrałyśmy kilka i przerobiłyśmy na obrazki: kwiatkowi dorysowałam łodyżkę z listkami, zielonym trawkom podorabiałyśmy kwiatki (odciski paluszków) a kotkom dorobiłyśmy głowy z papieru kolorowego i nakleiłyśmy oczy.


Często czytam komentarze w stylu: "jak tylko mój mały trochę podrośnie to z nim to zrobię..." albo: "już nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła zrobić to z moją córeczką..."
Ta zabawa jest właśnie w sam raz dla tych mam i maluszków. Warunkiem jest, by maluszek potrafił już rozłożyć dłoń i nie bał się paćkania w farbach. Takie obrazki świetnie nadają się do dekoracji pokoju dziecka. Są oryginalne, graficzne i jednocześnie pamiątkowe, bo odzwierciedlają wielkość dłoni (lub stópki) dziecka danego dnia. Na dowód kotki: ten z lewej - Ali, ten z prawej - Antka czyli Maluszka ;)

1 komentarz:

Karolina pisze...

odlotowe, grafika jak od najlepszego plastyka, pomysł lekki ale wykonany z super fantazją -jesteś Mamą na medal ale o tym już pisałam nie raz... Pozdrawiamy...! U nas w tym tyg. będzie sennie, ponieważ mam w pracy drugą zmianę, a co za tym idzie -w domu rządzi Kuba i Tata /Buziaki dla |małych| artystów!!

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.