poniedziałek, 1 listopada 2010

Słodki długi weekend: Ciastka z masła orzechowego z czekoladowymi drobinkami

Dziś Uroczystość Wszystkich Świętych, postanowiłyśmy więc uczcić ten dzień specjalnymi ciasteczkami własnej roboty. Ala uwielbia pomagać mi w kuchni i umie coraz więcej. Dziś sama rozbiła jajka potrzebne do ciastek, potem dosypywała składniki do masy. Resztę prac wykonał mikser :) więc Ala mogła spokojnie wylizać, co się dało ;D


Robota szła nam sprawnie, tym bardziej, że nad przebiegiem prac czuwał śpiący już Antoś - musiałyśmy się spieszyć, bym mogła szybko położyć go do łóżeczka.


Podobnie jak do tej pory skorzystałyśmy z przepisu z bloga Moje Wypieki, ale musiałyśmy trochę go zmodyfikować, bo miałam za mało masła orzechowego (200g a nie 300g, zastąpiłam zwykłym masłem), dodałam też swoim zwyczajem cynamon ;) Masę nakładałyśmy nie łyżką, a przy pomocy rękawa cukierniczego - polecam!

Ciasteczka wyszły prze-, prze-, przepyszne!

Brak komentarzy:

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.