środa, 27 października 2010

Ozdabiamy pojemniki na skarby

Nareszcie udało mi się zakupić zieloną folię samoprzylepną i mogłam zabrać się za pojemniki po herbacie granulowanej (chyba każda mama wie, o herbatkę jakiej firmy tu chodzi, więc nie będę pisać, zresztą to nieistotne).
Wycięłam z folii odpowiedniej wielkości prostokąty i nakleiłam na pojemniki. Poszło bardzo szybko i miałyśmy jeszcze sporo czasu (Antek drzemał na balkonie) na ozdabianie. Tym już zajęła się Ala, bo w tym celu posłużyły nam naklejki z elfami Djeco (są taaaaaaaakie śliczne!)

Na każdym pojemniku jest inna historia, a jak się je postawi jeden na drugim to te historie łączą się w całość: na dole jest świat podwodny z kolorowymi rybkami, a górze - świat podniebny, z elfami, ważkami i kolibrami. Na pojemniku środkowym te światy spotykają się nad brzegiem stawu.


Tak ozdobione pojemniki posłużą jako pudełka na Alusiowe skarby, których jest z każdym dniem coraz więcej...

2 komentarze:

aga pisze...

Efekt piorunujący. Ja też od kilku miesięcy zbieram pewne puszki, pomysł jest, ale czasu nieustannie BRAK. Fajnie, że u Was często coś się dzieje.
pozdrowienia
aga

Pani Tanguera i Gabiś pisze...

Ale śliczne puszki! ;-)
Pozdrawiam,
Moni

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.