czwartek, 28 października 2010

Magnesy

Nareszcie udało mi się kupić taśmę klejącą dwustronną i mogłam zrobić użytek z magnetycznej folii. Zgodnie z tym, co planowałam wcześniej podkleiłam drewniane klocki z ptaszkami, żabami, biedronkami, kwiatkami i słoniem, żeby Ala mogła układać je na naszych drzwiach.

Dla Antka też coś się znalazło - podkleiłam mu drewniane zwierzątka z układanki, która ostatnio zaczęła go interesować.


Oprócz zwierzątek Antek polubił też bardzo drewniane rybki, które łowi się na wędkę zakończoną magnesem. Nie sądziłam, że takie małe dziecko może to skumać, ale on na prawdę dobrze sobie radzi i jest z siebie bardzo dumny (a ja z niego):)


edit: jeszcze chciałabym dodać, że magnetyczne puzzle widziałam też u Lilla a :)

6 komentarzy:

Bellis pisze...

Świetny pomysł z tą folią. Kupiłam niedawno małe magnesiki i chcieliśmy zrobic magnesy na lodówkę, ale okazały się zbyt słabe. Folia będzie w sam raz :)
Pozdrawiamy!

marysiek pisze...

Jo, a gdzie Ty kupujesz folię magnetyczną?

Jo pisze...

@Bellis, ja bym się bała, że magnesik odpadnie, i że dziecko go połknie, ale to zależy od wieku dziecka.

@Marysiek, folię kupiłam na Allegro. Przy czym uwaga!!! odradzam sprzedawcę Biggoz1 - nacięłam się, przesyłka nie dotarła :( Ostatecznie kupiłam u media-mag, bo napisał, że folia ma certyfikaty i jest bezpieczna dla dzieci. Niestety ma strasznie drogą przesyłkę, ale byłam zdeterminowana...
Nasza folia ma 0,4mm i jest miękka. Nadaje się do podklejania klocków, ale do cienkich magnesów (np.z naklejki) wolałabym grubszą - sztywniejszą.

marysiek pisze...

Dzięki! Chciałam zrobić taką magnetyczną układankę z brył geometrycznych. Coś jak: http://www.dadum.pl/geoform-walizeczka-magnetyczna-djeco.html
Nawet mam znajomego, który by mi te krzywizny z drewna powycinał :) I w ogóle milion pomysłów na magnesy mam :) Ale na razie jesteśmy w trakcie przeprowadzki, więc trochę w zawieszeniu.

Magda pisze...

Muszę dopytać, bo nie do końca zrozumiałam: czy tą folią podkleja się i klocki i nakleja na drzwi/ścianę? Czy trzeba mieć drzwi od lodówki /które ja mam zabudowane, stąd pytanie ;)/.
I przy okazji: gratuluję pomysłów! :)

Jo pisze...

@ Magda, a może macie stalowe drzwi wejściowe? u nas też lodówka zabudowana, więc korzystamy z drzwi w przedpokoju ;) na upartego można też kupić dzieciom tablice magnetyczną i zawiesić u nich w pokoju.

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.