poniedziałek, 4 października 2010

Lampiony

Jesień już na całego i wieczory stają się coraz dłuższe. Można umilić je sobie przyozdabiając dom kolorowymi lampionami...

Po tym jak zupełnie się nad tym nie zastanawiając spontanicznie i w tempie ekspresowym popełniłyśmy plastelinowy wazonik ze słoiczka zastanawiałam się, co właściwie można zrobić z taką rzeczą... eksperymentalnie wsunęłam tam świeczkę do podgrzewacza i to był strzał w dziesiątkę! Słoiczek rozświetlił się kolorowo :) Na fali odkrycia powstały jeszcze dwa lampiony: mój to ten brązowy w pomarańczowe kropki, a Ali ten czarno-niebieski w kropki biało-różowe i żółto-zielone . Na "szyjki" założyłam im filcowe "szaliczki" ;)



Mam też jeszcze jeden pomysł na jesienny lampion. Wykonuje się go bardzo prosto. 

Potrzebne będą: 
  • słoiczek po dziecinnym obiadku, albo inny mały słoiczek, 
  • trzy duże liście, 
  • świeczka-podgrzewacz, 
  • gumka recepturka
Następnie postępujemy tak, jak to widać na zdjęciach:




Układamy odpowiednio liście, w środek stawiamy słoiczek, podginamy liście do góry i przytrzymujemy gumką. Gumkę można zamaskować wstążeczką, paskiem filcu, rafią itp. Gotowe! :)

1 komentarz:

Bogna pisze...

No, tutaj nasza interpretacja.

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1136.snc4/149818_1560299440589_1028390884_31240495_7485912_n.jpg

Jednak, gdy drugiego dnia świeczuchnę postawiłam za blisko ścianki, plastelina spłynęła.

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.