niedziela, 3 października 2010

Słodki weekend: Ciasteczka maślane

Mieliśmy ochotę na małe co-nie-co, a akurat nic nie było... Skorzystałyśmy więc z przepisu na Najprostsze ciasteczka maślane znalezionego na blogu Moje Wypieki. To jest przepis idealny dla przedszkolaka - dziecinnie prosty! Tym razem ciasto wyrobiłam ja, ale następnym razem zrobi to Ala. Potem tylko kulanie kuleczek i spłaszczanie widelcem. W sumie zajęło nam to może z 15 minut, plus tyle samo pieczenie.


I smaczne też są :) dodałam aromat waniliowy i cynamon
(bo cynamon to ja do wszystkiego dodaję ;) )

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Właśnie szukałam takich prostych ciasteczek, aby upiec z moim Frankiem :)))
Zastanawiam się tylko nad tym cynamonem, bo również go bardzo lubię, ale ostatnio dotarły do mnie niepokojące wiadomości o szkodliwości cynamonu na wątrobę...

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.