czwartek, 7 października 2010

Słodki nie-weekend: Ciasteczka cynamonowe z cytrusową nutą

Tym razem postanowiłam nie czekać z ciasteczkami na weekend i upiekłyśmy je już dziś ;) ŁASUCHY z nas, tego nie da się ukryć :P
To już trzeci przepis na ciasteczka z bloga Moje Wypieki, jak dotąd ten podoba mi się najbardziej i najbardziej mi smakuje :) Gdy Ala była w przedszkolu przygotowałam ciasto i spokojnie czekało na jej powrót w lodówce. Ciasteczka powykrawałyśmy podczas gotowania ziemniaków na obiad. Potem jedliśmy obiad a one się piekły i w porze podwieczorku były już gotowe :)

 Ala je uwielbia!

Moim problemem przy wykrawaniu ciasteczek z Alą było to, że "nieekonomicznie wykorzystywała przestrzeń", czyli, że robiła wielkie przerwy między ciasteczkami i przez to więcej razy musiałam ciasto rozwałkowywać, a co za tym idzie dostawało się do niego niepotrzebnie dużo mąki... Wpadłam więc na pomysł by układała na cieście wszystkie foremki na raz i to zadziałało :)

Brak komentarzy:

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.