środa, 6 października 2010

Ale fajnie Ale Fajnie ALE FAAAJNIEEE!

Moja praca "Przestrzenne Ramki", wygrała w konkursie na portalu KuraDomowa.com !!!
Zasady konkursu OCALIĆ OD ZAPOMNIENIA były proste: trzeba było wykonać i sfotografować swój sposób (album, obrazek, pamiętnik...) na zatrzymanie wspomnień...

Ja zrobiłam takie ramki:



i wygrałam fajną książkę o szydełkowaniu :)

A to opis pracy:
Przesyłam zdjęcia ramek, które wykonałam by upamiętnić przełomowe chwile z życia moich dzieci: Alicji - pierwsze dni w przedszkolu, Antka - ukończony pierwszy rok życia. Na zdjęciach Ala w przedszkolnym mundurku oraz Antoś ujeżdżający urodzinową zebrę :)
Wykorzystałam: arkusz czerwonego filcu, z którego wycięłam literki, guziki - serduszka, drucik i drewniane klamerki oraz gotowe ramki zakupione w pewnym markecie meblowym, z kilku zdjęć wycięłam sylwetki dzieci i przyczepiłam tak, by trochę odstawały od tła tworząc złudzenie przestrzenności.

2 komentarze:

anile pisze...

śliczne te rameczki:)

Bellis pisze...

Gratulacje, spóźnione ale szczere :) Świetny pomysł, ramki sa sliczne!
No, i widzimy znajomy mundurek przedszkolny :)

Podobne wpisy

Wystąpił błąd w tym gadżecie.